Реклама на Facebook
Facebook - відмінний приклад, який демонструє успішність реклами в соціальних мережах, причому задоволеними залишаються як рекламодавці, так і клієнти.
Ця соціальна мережа використовується для реклами вже досить давно, але вона рухається в дуже цікавому напрямку: Facebook постійно запускає нововведення, що дозволяють задовольнити і компанії, і, безумовно, саму соцмережу.
Згідно з останніми даними, відвідуваність Facebook досягає позначки в 1,59 мільярда активних користувачів на місяць. Це і є основна причина, через яку компанії використовують Facebook, щоб зібрати якнайбільшу аудиторію.
Як реклама в стрічці новин змінила Facebook
Facebook обожнює «гратися» зі стрічкою новин, але до сих пір було очевидно, що реклама не заважає користувачам. Мережа Facebook прагнула утримати активних користувачів на сайті якомога довше, і це не могло не відобразитись на рекламній політиці.
У стрічці новин почала з'являтися природна реклама, але при її розміщенні завжди враховувалися потреби користувачів. Той факт, що реклама не обов'язково дратувала користувачів, допоміг компаніям усвідомити цінність Facebook як рекламної платформи. Останні нововведення соціальної мережі показували, що Facebook цілком під силу створити ще більш прибуткову модель.
Що особливого в розміщенні реклами на Facebook
- Цільова реклама. Facebook виділяється тим, що допомагає рекламодавцям «достукатися» до потрібної аудиторії завдяки численним особливостям, що привертає певне коло людей. Таким чином, знаючи, як зробити ідеальну рекламу, Ви зменшуєте кількість витрат, витрачених даремно на непотрібну аудиторію.
- Доступність. Реклама в соціальних мережах маловитратні в порівнянні з іншими видами, і саме цей фактор спонукав багато компаній спробувати цей варіант.
- Сприйнятлива аудиторія. Facebook вдалося впровадити рекламу в свій контент таким чином, що вона не дратує аудиторію. Тому, користувачі «вчаться» більш терпимо ставитися до реклами, якщо, звичайно, вона приваблива і доречна.
- Численні можливості. Якраз для того, щоб зробити рекламу привабливою і доречною, Facebook пропонує велику кількість рекламних опцій. Вибір може залежати від мети кампанії, потреб аудиторії, а також форматів, які за статистикою найбільш ефективні.
Відповідаючи на питання, які з тенденцій в рекламі на Facebook є найбільш цікавими (як з точки зору рекламодавця, так і з точки зору клієнта), можна виділити наступні особливості.
Canvas як майбутнє реклами на Facebook
Інструмент Canvas, запущений Facebook, - це новий повноекранний мобільний формат, який спрямований на показ привабливих рекламних повідомлень, що завантажуються в 10 разів швидше, ніж на стандартному мобільному сайті.
Принцип схожий з тим, що використовується в Instant Articles, де рекламодавці можуть дати волю творчості, використовуючи інтерактивні елементи, при цьому мета послання зберігається.
Оголошення Canvas виглядають так само, як і звичайні пости в Facebook, а при натисканні вони розгортаються на весь екран, демонструючи зображення, текст, відео, кнопки CTA або комбінацію цих елементів.
Ідея формату - заволодіти увагою користувачів мобільних пристроїв за допомогою «ефекту занурення», який забезпечують рекламодавці за рахунок свободи доносити свою інформацію і просувати свою продукцію найпривабливішим чином.
Мабуть, Facebook запозичила ідею повноекранної мобільної реклами у вертикальному форматі у додатку Snapchat, який за останній час набрав більшої популярності. Зрештою, компанії не могли проігнорувати статистику Snapchat, яка показувала, що вертикальні відео додивляються до кінця в дев'ять разів частіше, ніж горизонтальні.
Крім цього, алгоритм стрічки новин залишився незмінним, тобто оголошення Canvas будуть відображатися так само, як і звичайні, і не будуть мати підвищеного пріоритету в стрічці. Потреби користувачів як і раніше понад усе, тому реклама буде підбиратися з урахуванням їх інтересів та рівня привабливості оголошень.
Таким чином, оголошення Canvas нагадують мікро-сайт, що надає користувачам корисну інформацію (шляхом зменшення числа необхідних кліків).
Особлива увага приділяється:
- Зручності для мобільних пристроїв;
- Релевантності;
- Гнучкості;
- Швидкості завантаження;
- Привабливості.
Якщо Вам хотілося б використовувати оголошення Canvas у своїй роботі, знайте: відтепер їх можна створювати у вільно доступному інструменті Power Editor. Багато компаній вже скористалися ним і створили свої перші оголошення.
Виходячи з перших результатів, середня тривалість перегляду оголошень Canvas становить 31 секунду, а найуспішніші екземпляри досягають позначки в 70 секунд.
Першими брендами, які спробували рекламу Canvas, були Coca-Cola і Burberry. А компанія Wendy's і зовсім виявила неабияку фантазію, зробивши рекламу, в якій користувачі могли гортати картинки в пошуках інгредієнтів популярного чизбургера.
В ASUS вирішили не відставати, і теж скористалися рекламою Canvas в період Різдва. В результаті відсоток кліків на рекламу виріс на 42%, а середня тривалість перегляду досягла 12 секунд. Згідно зі статистикою, 70% користувачів клікали по оголошенню і переходили на сайт компанії.
Успіх природної відеореклами та автоматичних субтитрів
Користувачі Facebook в сукупності переглядають понад 100 мільйонів годин відео щодня, а загальне число щоденних переглядів всіх відео досягає 8 мільярдів, що в два рази більше, ніж в квітні минулого року.
Найвірогідніше, пріоритет в стрічці новин віддається саме відео, так що рекламодавці розуміють, як важливо опанувати природну відеорекламу і доносити свої повідомлення користувачам в інтерактивному форматі.
Згідно з даними Quintly, 65% відеореклами відносяться до природної, і її ефективність приблизно в чотири рази вище, ніж у будь-якої іншої реклами в форматі відео.
Курс Facebook на підвищення ефективності відеореклами за рахунок підтримки залученості користувача та релевантності привів до значного збільшення прибутку, і ця тенденція, мабуть, збережеться і в цьому році.
Facebook додає автоматичні субтитри
Користувачів соцмережі, як правило, дратує раптовий гучний звук під час перегляду мобільного відео. Власне дослідження Facebook показало, що 80% користувачів негативно ставляться до подібної реклами та навіть різко засуджують за неї рекламодавців.
Мережа Facebook вирішила знайти вихід з даної ситуації, не знижуючи при цьому ефективності відео. Рішенням проблеми стало додавання автоматичних субтитрів в рекламне відео, що дозволило доносити повідомлення до користувачів, не дратуючи їх.
Так як 41% відео не має сенсу без звуку, цей спосіб дозволить утримати користувача достатній час, щоб він в результаті прийняв рішення вмикати звук чи ні.
Крім того, рекламодавцям стало цікаво, як визначити точну кількість людей, які по-справжньому зацікавилися їх рекламою. У відповідь на це Facebook надає компаніям статистику людей, що переглянули відео з ввімкненим звуком, щоб ефективність реклами можна було проаналізувати.
Коли компанія Sedal Sunsilk випустила серію навчальних відео в рамках просування бренду серед бразильської аудиторії, текст був впроваджений досить майстерно, щоб користувачі захотіли подивитися наступне відео. Як наслідок, середня тривалість перегляду склала 21 секунду, і мета кампанії зі збільшення популярності бренду була досягнута.
Новий тренд - карусельна реклама
Оголошення у форматі «каруселі» на Facebook - це гнучкий спосіб представити свою компанію або продукцію шляхом показу декількох зображень і посилань в одному рекламному повідомленні.
Всього кілька місяців тому мережа Facebook оголосила про додавання підтримки відео в карусельній рекламі, а це означає, що тепер можна створювати різноманітні комбінації з картинок, відео і посилань, щоб презентувати свої товари і послуги тим способом, який буде дійсно запам’ятовуватись.
Карусельний формат - це здобуваючий популярність тренд в рекламі на Facebook, і, за даними Kinetic Social, такі оголошення привертають на сайт рекламодавця в 10 разів більше клієнтів, ніж інші види реклами.
Ефективна реклама, що складається з серії картинок і посилань, допомагає:
- Знизити ціну за клік (CPC);
- Збільшити показник клікабельності (CTR);
- Зацікавити клієнта;
- Надати більше інформації про продукт;
- Залучити користувачів на сайт.
Компанія Foodpanda, яка використовувала карусельну рекламу для просування свого застосування, зазначила, що CTR підвищився на 180%, а ціна за встановлення знизилася на 39%.
Як інструмент lead ads допомагає залучити якісні ліди
Інструмент lead ads, який став доступним лише кілька місяців тому, - це більш ефективний метод збору релевантних лідів.
Реклама для залучення лідів - це відмінний вибір для компанії, яка хотіла б донести інформацію про продукт до цільової аудиторії в надії зацікавити їх і в результаті заохотити на покупку.
Звичайно, для досягнення найкращого ефекту потрібно ретельне тестування інструменту, але вже зараз він допомагає привернути якісні ліди за низькою ціною, що робить lead ads майже ідеальним.
Було зазначено, що люди охочіше купують товар, коли про нього знають мало. Але, природно, нікому не подобається переходити з однієї сторінки на іншу в пошуках потрібної інформації. Тому Facebook ввів так звані контекстні карти - додатковий компонент lead ads, що надає користувачам більше деталей про пропонований товар.
Це йде на користь як клієнтам, так і самим рекламодавцям. Таким способом підтримується необхідна релевантність на професійному та особистому рівнях.
Компанія Mazda домоглася значного успіху, використовуючи lead ads на Facebook. Завдяки даній технології, вдалося залучити на сайт в п'ять разів більше лідів, а ціна за кожного з них зменшилася на 85%.
Контекстними картами скористався, наприклад, сайт The Skimm з метою спонукати читачів підписатися на щоденну розсилку новин. В результаті якість лідів збільшилася на 22%.
Реклама в Messenger?
За останніми чутками, Facebook планує додати рекламу в Messenger, який на даний момент використовують більше 800 мільйонів активних користувачів щомісяця.
Techcrunch стверджує, що, судячи з проникнувшого в мережу документа, нововведення вступить в силу в другому кварталі 2016 року і стане важливою зміною як для самої мережі Facebook, так і для рекламодавців.
Facebook відкрито не коментує ці чутки, але підкреслює, що в будь-якому випадку користувачів не буде відволікати набридлива реклама під час розмов з друзями. Однак, це не означає, що компанія не має наміру використовувати популярний додаток в комерційних цілях.
Усвідомлення складнощів в розміщенні реклами на Facebook
Всі перераховані вище види реклами можуть бути надзвичайно ефективними, але успіх Вам не гарантує ніхто.
Існують певні претензії до ефективності реклами на Facebook, найчастіше вони стають актуальними, коли реклама створюється без належної оптимізації.
Дуже важливо вибрати правильну цільову аудиторію - це найкращий спосіб отримати максимальну віддачу від своїх зусиль.
Так, у Facebook велика аудиторія, але буває, що це тільки заважає, коли потрібно звузити коло потенційних клієнтів.
Щоб виділитися з натовпу, необхідно бути креативним і не забувати про тестування. Тільки так можна вивести ідеальну формулу, яка допоможе Вам досягти поставлених цілей.
Виходячи зі звітів Facebook, віральність реклами (а також критерії щодо її відбору для показу ширшої аудиторії в стрічці новин) залежить від релевантності, візуальної привабливості і того, наскільки сильно вона зацікавить кожного користувача.
Мабуть, це найкращі поради, якими варто керуватися, створюючи чергове рекламне оголошення на Facebook.