Показник відмов для сайтів різного змісту

Як видно на картинці середній показник відмов для різних типів сайтів становить:

  • Content websites 40-60% (різні типи сайтів, що містять будь-яку інформацію, новини, опису іт.д.)
  • Lead generation 30-50% (спектр послуг інтернет-маркетингу)
  • Blogs 70-98% (персональні блоги, щоденники.)
  • Retail sites 20-40% (вебмагазины, сайти послуг).
  • Service sites 10-30% (сервісні сайти)
  • Landing pages 70-90% (односторінкові сайти, заклик до дії купівлі товарів або послуг)
 

Якщо ви виявили в аналітиці високий відсоток відмов, не треба одразу панікувати, спробуйте розібратися в чому проблема. На мій погляд, високий відсоток показника відмов не завжди є погано.

Порівняйте самі:

a) користувач потрапив на сайт, не знайшов те, що шукав і пішов на інший сайт.
б) користувач потрапив на сайт і отримав всю необхідну йому інформацію в межах однієї сторінки.

Наприклад, якщо людина шукав в інтернеті інформацію як приготувати "стейк", знайшов рецепт на якомусь сайті, адже йому не обов'язково перечитувати всю кулінарну книгу. Тому більш важливий показник буде не відмов, а проведений час на сторінці.

Кілька рекомендацій:

  • У заголовках <title> та <h1> краще не писати що попало, а чітко відображати в них інформацію, яка присутня на сторінці. Якщо в рядку є слово "опис", то і на сторінці обов'язково воно має бути.
  • Намагайтеся уникати не тематичного трафіку на сайт.
  • Якщо у вас на сайті розміщена реклама google, yandex або інша, посилання що ведуть на інші сайти - це все теж створює пристойний відсоток відмов, з мого досвіду до 20%.

Працюйте над вашим сайтом і у вас завжди буде пошукової трафік.